Fano logo

Valmennus & Workshop

Ideointipalaverit, workshopit, tekniset somekanavien koulutukset, sisällöntuotannon konsultoinnit ja somestrategian suunnittelu yhdessä yrityksen kanssa – tiimimme idearikkaat ammattilaiset ovat valmiina auttamaan sinua kaikissa markkinointiin liittyvissä haasteissa kouluttaen ja neuvoen!

Olemme valmentaneet markkinoinnin mutkissa ja erilaisten somekanavien käytössä niin yksityishenkilöitä, yrityksiä, julkista puolta kuin urheiluseurojakin.

Rullaa alemmas ja lue lisää valmennuksiemme sisällöistä. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous henkilökohtaisesta tai ryhmävalmennuksesta. 

Huomasithan myös Fanoshopista löytyvän  somevalmennuksen, jonka ostaessa saat itsellesi myös inspiraatiokortit?

Yksilövalmennus

Kun haluat kasvattaa omaa henkilöbrändiäsi – esimerkiksi yksinyrittäjänä, asiantuntijana tai yhteiskunnallisena vaikuttajana – sinun tulee tietää eri viestintäkanavien mahdollisuudet ja ominaisuudet.

Valmennusaika on yleensä noin kaksi tuntia, jonka aikana ehdimme perehtyä haasteiden syvimpiin syövereihin pala kerrallaan. Valmennuskertoja voi olla yksi tai useampi.

Ota yhteyttä ja valmennetaan sinua kohti menestystarinaasi. 

250€ + alv henk.koht. Valmennus haluamaasi aiheeseen tai kanavaan liittyen (2h + ennakkoon tutustuminen).

Ryhmävalmennus

Tahdomme, että yritykselläsi, yhdistykselläsi tai tiimilläsi on mahdollisuus oppia lisää markkinoinnista, viestinnästä ja kaikesta siihen liittyvästä. Siksi tarjoamme valmennuksia, jotka suunnitellaan aina jokaiselle ryhmälle erikseen.

Kaikille soveltuvan pakettivalmennuksen sijaan saatte valmennuksen, jossa käydään läpi teidän haasteenne ja pureudutaan siihen, miten voitte ratkaista ne.

Ota yhteyttä ja kerro, missä asiassa sinun ryhmäsi tarvitsee apua! Ryhmävalmennukset hinnoitellaan tarpeen ja osallistujamäärän mukaan, joten pyydä meiltä tarjous.

Koulutamme etänä ja paikan päällä sopimuksen mukaisesti.

Usein kysyttyä

Etkö löytänyt vastausta kysymykseen? Ota yhteyttä, vastaamme mielellämme!

Koulutukset tapahtuvat kasvotusten tai etänä sen mukaan, mikä on sinulle paras ratkaisu.

Olemme pitäneet koulutuksia esimerkiksi seuraavista aihepiireistä:

  • Yrityksen brändin vahvistaminen johdonmukaisella sisällöntuottamisella(kuvat, viestintä, oikeat kanavat)
  • Aktiivisuuden merkitys algoritmien viidakossa 
  • Tavoitteellisen sisältösuunnitelman luominen ja suunnitelmassa pysymisen varmistaminen
  • Sisällön merkitys somemarkkinoinnissa
  • Sisällön merkitys verkkosivuilla
  • Asiakasanalyysi – keitä yrityksesi somemarkkinointi koskettaa?
  • Kilpailija-analyysi – mitä kilpailijat tekevät tekevät juuri nyt?
  • Johtoryhmän konsultaatio, miten yrityksesi saadaan loistamaan somessa? 
  • Kriisiviestintä, tee suunnitelma kriisin varalta etukäteen!
  • Somejulkaisujen toteutus koko tiimin voimin 
  • Asiakaspalvelu somessa – näin erotut kilpailijoistasi
  • Vaikuttajamarkkinoinnin merkitys yrityksesi näkökulmasta 
  • Yrityksen tarina – miten luodaan sitoutuneita faneja, jotka mainostavat yritystä puolestasi? 
  • Tone of voice – miltä yrityksesi kuulostaa?
  • Visuaalinen sisällöntuotanto 

 

Lisäksi voit ostaa Fanoshopistamme löytyvän henkilökohtaisen somevalmennuksen, jonka kaupan päälle saat inspiraatiokortit!

Meiltä löytyy osaamista monipuolisesti. Esimerkiksi nämä somekanavat ja aiheet ovat meille tuttuja:

  • Varmuutta ja uskoa omaan tekemiseen.
  • Tavoitteiden asettamisen jälkeen on helppoa mitata saatuja hyötyjä.
  • Ideoiden syntyminen, kun saa sparrailla omia ideoita muiden kanssa luottamuksellisesti kannustavassa ilmapiirissä.
  • Yrityksen kannalta merkityksellisten somekanavien valinta asiakaspotentiaalin mukaisesti.
  • Johdonmukaisen viestinnän kirkastaminen.
  • Oikeisiin asioihin keskittyminen (ei tykkäyksiin tai seuraajamääriin, vaan tulokselliseen markkinointiin).
  • Inspiraatio sisällön tuottamiseen.
  • Rohkeus kokeilla erilaisia mahdollisuuksia ja etsiä oma tapa rakentaa yrityksen somemarkkinointia.
  • Työtiimin motivoituminen yhdessä ideoituun ja tuotettuun sisältöön.
  • Markkinointityökalujen haltuun ottaminen ja mainosten kohdentaminen.

Yksilövalmennuksissa hinta koostuu koulutuksen kestosta ja sisällöstä

Ryhmävalmennuksissa hintaan vaikuttaa ryhmän koko, kesto, sisältö.

Miksi tilata valmennus
Fanolta?

Mikä on nyt somessa pinnalla? Mitä minun tulisi osata markkinoinnista? Mistä tiedän, kuka on kohderyhmääni? Rakennamme aina koulutukset vastaamaan asiakkaan tarpeita. Sinä päätät, mistä haluat oppia!

Sinun ei tarvitse tietää ennestään kaikkea. Kerro meille mitä osaat, mitä et osaa ja mitä tahdot osata.  Me luomme valmennuskokonaisuuden vastaamaan sinun tarpeitasi. Koulutamme aina ihmisläheisesti ja ymmärrettävästi.

Olet sitten markkinointivastaava tai yksityisyrittäjä, valmennuksen jälkeen saat varmasti entistä enemmän irti omasta työstäsi.

Näytämme ja kerromme sinulle tehokkaimmat työkalut, joita voit hyödyntää omassa työssäsi. Valmennuksen jälkeen tiedät, mitä sinun on tehtävä seuraavaksi ja miten tehostat markkinointia ja viestintää.

Meillä on yli 10 vuoden kokemus somemarkkinoinnista ja sisällöntuottamisesta. Ymmärrämme useita aloja sisältäpäin ja asiakaskokemusta ulkoapäin. Puhumme yritysten kielellä, mutta tuomme valmennuksiin useita näkökulmia, jotka hyödyttävät sinua.

Ota yhteyttä sähköpostitse, yhteydenottolomakkeella, somessa tai soittamalla! Pienellä vaivalla olet jo menossa kohti menestystarinan vaatimaa ammattitaitoa.

Asiakaskokemuksia

Kiitos vielä kerran erinomaisesta ja avartavasta LI -sparrauksesta 28.9.2022.

En ihan tarkkaan tiennyt mitä etsin mutta sain enemmän kuin hain. Oletukseni ja ajatukseni oli, että viilataan omaa LI -profiiliani terävämmäksi. Mira totesi tähän, että sehän on jo kunnossa! No, on siellä kyllä perustiedot ja vähän muutakin, kai se sitten on kunnossa. Keskustelussamme Mira ehdotti, että mitä jos alkaisin postata sisältöä profiiliini, sillä saa näkyvyyttä ja omia ajatuksia julki. Ajatus oli ensin aika pelottava, kun eihän minulla nyt ole mitään tärkeää sanottavaa kenellekään mistään asiasta. Teekupin kanssa ideaa mutustellessa se osoittautuikin erittäin hyväksi neuvoksi! Minulla on muutamia mielenkiinnon alueita ja ideoita, joita haluaisin nostaa näkyviksi ja niistä voisin jotain kirjoitella. Tämän oivalluksen päälle piti nukkua muutama yö ja sitten uskaltauduin tekemään ensimmäisen postaukseni profiiliini. Fiilis oli aika helpottunut, kun sain tämän postaukseni tehtyä. Tästä rohkaistuneena on hyvä jatkaa, ja varmasti tulen kirjoittamaan muutakin profiiliini ja hakemaan näkyvyyttä tällä tavoin.

Tämä oli minulle out of the box -kokemus ja suosittelen Miran sparrausta lämpimästi. Kun asioita katsoo oman vinkkelin ulkopuolelta ne kirkastuvat, huomasin.
Jaana Kotala